Управління освіти Дубенської міської ради

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ВЧИТЕЛІВ ТРЕТІХ КЛАСІВ

25 квітня на базі Дубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 відбувся міський семінар-практикум вчителів початкових класів на тему «Використання проектної технології у початковій школі».

Із теоретичними аспектами проектної діяльності присутніх познайомила Коханюк О. М., вчитель Дубенського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад».

 Семенович Г.М., вчитель Дубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6, презентувала матеріали роботи власної творчої майстерні.

Взявши за основу педагогічні надбання американського філософа і педагога Джона Дьюї, Галина Миколаївна активно впроваджує проектну технологію навчання у свою педагогічну діяльності. Вчителі початкових класів з цікавістю спостерігали як «народжується» і «живе» проект, з чого починається робота, які основні види роботи застосовує вчитель. До уваги присутніх було представлено реалізацію колективного дослідницького міні-проекту «Ми - малюки», природничо-наукового проекту «Земля - наш спільний дім», літературно-творчого проекту «Від серця до серця», міні-проекту «Нова іграшка», християнського проекту «Шість кроків до успіху», літературно-творчого проекту до 200-ліття з Дня народження Т. Г. Шевченка, під час якого учні створювали лепбук «Великий син великого народу». Одним із найдовготриваліших проектів є проект «Народ мій є, народ мій завжди буде, Ніщо не перекреслить мій народ!», який і сьогодні незавершений, оскільки в країні продовжує тривати війна.

Учасники семінару-практикуму переглянули ряд відео про діяльність і участь дітей у зазначених проектах. Гості заходу разом з учнями Галини Миколаївни проявили неабияку творчість і дали друге життя «сміттєвим відходам», створивши шедеври екомистецтва.

Підсумовуючи роботу семінару-практикуму методист міського відділу освіти, Дроздач Людмила Андріївна, продовжила роботу навчанням вчителів, провівши майстер-клас організації ранкових зустрічей та звернувши увагу на впровадження основних практичних аспектів Нової української школи.

 



« повернутися до списку новин