A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти Дубенської міської ради

Обговорення мотиваційно-інформаційної платформи «Траєкторії професійних можливостей у контексті якісної освіти: від студента до педагога-професіонала»

Дата: 25.05.2023 12:07
Кількість переглядів: 8

Чи є сьогодні потреба в оцінюванні здобувачів освіти і педагогів, та чи впливає оцінювання на розвиток особистості та закладу зокрема – ці питання стали ключовою темою в обговоренні під час мотиваційно-інформаційної платформи «Траєкторії професійних можливостей у контексті якісної освіти: від студента до педагога-професіонала», яка відбулася у Відокремленому структурному підрозділі «Дубенський педагогічний фаховий коледж Рівненського державного гуманітарного університету».

У дискусії взяли участь окремі керівники закладів загальної середньої освіти, управління освітою, викладачі коледжу. Своїми думками та баченням щодо оціннювання ділилися студенти-випускники, які найближчим часом доєднаються до педагогічної спільноти.

- Важливо, аби оцінювання було не інструментом покарання, а можливістю діагностувати освітню систему, процеси, рівень досягнень... При цьому оцінювання має бути прозорим, об’єктивним, зрозумілим та стимулювати до удосконалення, – зазначив начальник управління Державної служби якості освіти у Рівненській області Святослав Сидорук.

- Такі зустрічі є мотивацією до професійного становлення студентів як майбутніх активних, небайдужих педагогів, які будуть удосконалювати освітній процес, сприяти якісним змінам, спрямованим на сталий розвиток освіти в цілому, – додав керівник педколеджу Валерій Бабак.

Окрім того, учасники заходу мали змогу попрацювати в локаціях і з’ясувати окремі деталі зовнішнього оцінювання педагогічної діяльності у ході проведення інституційного аудиту та сертифікації.

За результатами дискусій і роботи в локаціях учасники підсумували, що результати оцінювання можуть впливати як на якість освітньої діяльності певного закладу, так і на якість освіти в цілому, тому оцінювати варто не лише діяльність здобувачів освіти, а й професійні компетентності педагога, адже оцінювання може мотивувати до розвитку та вдосконалення у професійному й особистісному плані.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень